Резюме: Керівник центру обслуговування споживачів, бек офісу (Черкаси)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Черкаси
- Досвід роботи: 24 рок. 4 міc.
- Графік роботи:
- Стать: мужской
Досвід роботи
- Керівник групи абонентського обслуговування споживачів комунальних послуг АТ Облтеплокомуненерго <p>Керівництво діяльністю групи.</p>
<p>впровадження нових процесів обслуговування клієнтів.</p>
<p>організація роботи групи на забезпечення оплати отриманих комунальних послуг</p>
<p>споживачами, які перебувають на абонентському обліку.</p>
<p>здійснення заходів щодо зменшення ризику неплатежів та ефективної ліквідації</p>
<p>заборгованості за комунальні послуги.</p>
<p>систематичний контроль за своєчасним надходженням коштів, правильності</p>
<p>застосування тарифів.</p>
<p>організація роботи по розбору скарг побутових абонентів, контроль за відповідністю</p>
<p>вимогам законодавства проектів листів, запитів, звернень, заяв.</p>
<p>1</p>
<p>організація та контроль підготовки матеріалів для засобів масової інформації, радіо,</p>
<p>телебачення.</p>
<p>укладання договорів зі споживачами.</p>
<p>взаємодія з іншими підрозділами товариства</p> - Начальник відділу контролю в сфері державної та комунальної власності Контрольно ревізійне управління в Чернігівській області
- Інженер відділу по роботі з побутовими споживачами збуту електроенергії ЕК Чернігівобленерго
Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Керівник центру обслуговування споживачів, бек офісу
- Резюме Зарплата
-
договорная
-
договорная
-
35000 грн.
-
16000 грн.
-
60000 грн.
-
45000 грн.
-
40000 грн.
-
40000 грн.
-
80000 грн.
-
18000 грн.